niedziela, 23 czerwca 2013

Liebster Award Blog


Hej!
Dzisiaj z dość niecodziennym postem, bowiem zostałam nominowana do Libster Award, co było dla mnie niemałym zaskoczeniem. Jestem mega szczęśliwa! Ale nie przedłużając dłużej... :)

Dziękuję za nominację od Nelka aa, HollyKatie, Nancy i Onaa_6 kocham Was!

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować boga, który Cię nominował.

Pytania i odpowiedzi: Nelka aa

1. Masz drugie imię? Jeśli tak, to podaj.
Tak, mam. Ania. :)
2. Ulubiony zespół?
One direction, oczywiście.
3. Kiedy zaczęłaś/eś pisać bloga?
Tego, na którym właśnie się znajdujecie piszę od 21.05.13.
4. Ulubiony kraj?
Nie mam ulubionego, ale miło wspominam wakacje w Egipcie. Lubię także Francję, ale nie spotkałam się jeszcze z krajem, który skradłby moje serce. :)
5. Ulubiona pora roku?
Lato.
6. Skąd bierzesz swoje inspiracje?
Hmm... Trudne pytanie... Po prostu siadam i nagle mam miliony pomysłów. Czasami podczas czytania innego bloga coś mi wpadnie do głowy.
7. Twoje imię?
Natalia.
8. Gdybyś miała trzy życzenia. Jakie by one były?
Poznać One direction, móc czytać w myślach, ale tylko kiedy bym tego chciała i mieć moc spełniania wszystkich innych marzeń i życzeń. ;)
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Antropologiem sądowym.
10. Wolisz czytać książki, czy oglądać filmy?
Lubię to i to. To zależy od fabuły i czym jest dana powieść (fantastyka, obyczajowy itd.).
11. Kto wie z twoich najbliższych o twoim blogu?
Właściwie to nikt, oprócz moich trzech koleżanek, z czego dwie z nich to directionerki. :)

Pytania i odpowiedzi: Holly

1. Twoje imię.
Natalia.
2. Twój wiek.
Emm.. Miałam o tym nie mówić, ale trudno. 12 lat. :)
3. Ostatni głupi sen (pytanie zainspirowane moim dzisiejszym snem - siedziałam w samochodzie na dworcu pkp i jadłam długopisy :D).
Poszłam do klubu fitness, gdzie otworzyłam takie małe okienko, przeszłam przez nie, a tam spotkałam krasnoludków i jednorożce. :D
4. Twój ulubiony kolor (może być kilka).
Chyba czarny. 
5. Kto jest twoim idolem/autorytetem?
I tu Was zaskoczę - nikt.
6. Twój ulubiony film i serial.
Film: "Sucker Punch", serial: "Kości" ("Bones"), " Dr House".
7. Ulubiona piosenka (szukam nowego repertuaru do playlisty ;P).
Ostatnio na okrągło słucham Marina and the Diamonds - "Hollywood" i Florence and the Machine - "Spectrum".
8. Ulubiona książka, lub autor.
Autora nie mam, a książka to wszystkie części "Akademia Wampirów".
9. Umiesz/lubisz gotować? Albo jeść? :D
Gotować lubię, ale nie umiem. Jeść nie cierpię, najchętniej żywiłabym się powietrzem. ;)
10. Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
Hmm.. W tygodniu około 3 h.
11. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 40 lat?
Będę na emeryturze, będę mieszkać w mojej willi z basenem z moją małpką (i mówię tutaj serio - to są moje plany na starość).

Pytania i odpowiedzi: Katie

1.Jesteś Directioner ?
Hmm... Jestem ich ogromną fanką, więc chyba mogę się nazwać Directionerką. :)
2.Jeżeli (a raczej tak) to jak do tego doszło?
Pewnego dnia, a właściwie nocy, trafiłam na youtubie na filmik "funny moments" właśnie z ich udziałem. Obejrzałam jeszcze kilka podobnych, później posłuchałam ich piosenek (w których się zakochałam), poczytałam duuużo faktów o nich i jakoś tak samo wyszło. :)
3.Twój ulubiony film?
"Sucker Punch" i "Trzynastka". Obydwa dają do myślenia, polecam. :)
4.Czy żałujesz czegoś w życiu?
Żałuję naprawdę wielu rzeczy, ale staram się o tym nie myśleć i iść na przód.
5. Którego z chłopców lubisz najbardziej?
Kocham ich wszystkich równie mocno, ale Zayn zdobył moje serducho. No i Niall, on jest przesłodki! :3 
6. Jak masz na imię?
Natalia.
7.Twoje 3 przyjaciółki?
Czytaj opis po lewej. :P
8.Ile masz lat?
12 lat.
9.Twoje ulubione płatki?
Te takie co wyglądają jak ciasteczka, co nazwy nie pamiętam. ;D
10.Co cię zmotywowało do założenia bloga?
Inne blogi z opowiadaniem o One Direction.
11.Jeżeli mogłabyś wybrać imię dla siebie, jakiekolwiek angielskie, polskie czy inne jakie to by było?
Marika. *.*

Pytania i odpowiedzi: Nancy Tomlinson

1. Ile masz lat?
12 lat.
2. Masz tt :D?
Mam, ale jest on prywatny. W sensie mogłabym podać, ale nie jestem pewna, czy chcielibyście oglądać zdjęcia mojej jakże przepięknej mordki. ;D
3. Przeczytałaś kiedykolwiek Harrego Pottera? 
Nie przypominam sobie... Proszę, nie bij...
4. Jadłaś kiedykolwiek kokosa :D?
Jak mogłabym nie zjeść kokosa?! Oczywiście! :D
5. Byłaś za granicą? Jak tak to gdzie?
Byłam. W m.in. Austrii, Egipcie, Bułgarii, Francji, Niemczech, na Wyspach Kanaryjskich (nie wiem gdzie dokładnie) i pewnie jeszcze kilka. :P
6. Ile masz kolczyków w uszach? Lub na twarzy.. gdziekolwiek :D
Hmm... Zwykłe dziurki w uszach (przebijałam je w sumie 5 razy :O), które aktualnie rozpycham do moich wymarzonych 10 mm (szkoda, że rodzice jak na razie o tym nie wiedzą...), oraz w jednym uchu mam  drugą dziurkę. Przebijaną dwa razy, raz w lewym, a raz w prawym, ale w końcu w lewym została. W dalszej przyszłości planuję sobie zrobić tzn. snake bite. *
7. Jakiego koloru masz ściany w pokoju?
Ciemny róż z czarną tapetą.
8. Palisz?
Tak, w kominku. ;D
9. Skoro pomarańcza jest pomarańczowa to pies jest psowaty :D?
 Nie, pies jest psiany. :D
10. Z jakiego jesteś województwa?
Śląsk.
11. Jak mają na imię twoi rodzice?
Izabela i Ireneusz. :)

* A ty jakie masz kolczyki? Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać, kocham takie tematy. :D

Pytania i odpowiedzi: Onaa_6

1. Jak na ciebie mówią?
Natalia, Natala, Nata, Nati, Blondyna i po nazwisku. ;D
2. Ile masz lat?
12 lat.
3. Od jak dawna lubisz 1D?
Lubię ich od zawsze, ale fanką jestem od mniej więcej połowy kwietnia tego roku.
4. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Szczerość i umiejętność słuchania innych.
5. Znalazłaś już swoja drugą połówkę? :D
Hehehe, nie. ;D
6. Byłaś w Londynie?
Nie, ale mam nadzieję, że kiedyś tam zagoszczę.
7. Masz rodzeństwo?
Tak, starszego brata.
8. Wolisz Zayna czy Harrego?
Kocham ich obydwóch, ale moje serducho skradł Zayn.
9. Ulubiony kolor?
Chyba czarny.

Nominuję:


Uwaga! Jeżeli zostałaś nominowana, ale "nie bawisz się w takie coś", to bardzo Cię proszę, napisz mi o tym w komentarzu.

Moje pytania: 

1. Wolisz małpy, czy zebry?
2. Co jest ważniejsze: przyszłość, czy teraźniejszość? Dlaczego?
3. Jaki jest Twój ulubiony youtuber (chyba tak to się pisze..)?
4. Ulubiony i znienawidzony przedmiot w szkole?
5. Co sądzisz o ludziach, którzy wyzywają np. Justina Biebera i One direction od pedałów?
6. Śpisz z otwartym, czy zamkniętym oknem?
7. Jaki masz kolor włosów i oczu?
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
9. Wolisz gdy jest + 40 C, czy - 20 C?
10. Nadchodzi huragan. Możesz się schować w lodówce lub szafie. Co wybierasz? Dlaczego?
11. Jakie masz plany na wakacje?

Do dzieła! :)



Kukardka, xoxo

14 komentarzy:

  1. Ojej! Uwielbiam "Kości" i "Dr Housa" no i czarny kolor :D I jak można nie lubić jeść?! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhu to jesteś spoko ziom :D
      No jakoś tak... Gdyby nie rodzice to bym chyba same chrupki kukurydziane jadła ;D
      Ale na serio, to ja nigdy nie zrozumiem Nialla, jeśli o jedzenie chodzi ;D

      Kukardka, xoxo

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że to, co mówi się o Niall'u to spore wyolbrzymienie! Jasne, może lubi jeść, ale to nie znaczy, że ciągle coś wpierdziela. Podobnie jak Louis i marchewki. Lubi je, i spoko, ale to nie znaczy, że nie je nic innego. Fanki biorą to wszystko za bardzo do siebie ;P

      Usuń
    3. TY MI Z NIEBA SPADŁAŚ! :O
      Od zawsze powtarzam, że to co oni mówią nie jest takie dosłowene. Np. Harry powiedział że lubi żółwie wodne i teraz mu wszyscy żółwie przynoszą :O tak, jeżeli ja powiem, że lubię pizze, to nie znaczy, że nic innego nie robię, tyle pizze żrę ;D
      Ta, ale nikt nie podzielał mojego zdania spośród directionerek, które znam w realu. -.-

      Kukardka, xoxo

      Usuń
    4. Nie znam osobiście ani jednej, ale nie rozpaczam ;P Nie mam nic do nich, ale czasem najnormalniej w świecie przesadzają!

      Usuń
    5. też nie znałam, ale ostatnio moje koleżanki dołączyły do naszego grona ;D
      zgadzam się, ale cóż... Ja sama czasami tak mówię, co możesz zobaczyć parę komentarzy wyżej ;D

      Kukardka, xoxo

      Usuń
  2. dziękuję za nominację ;p ale ja właśnie nie bawię się w takie coś :PPP i nie wiedziałam, ze masz 12 lat XDD piszesz jak byś miała 15-16 XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że piszesz :) to ja zmienię Twojego bloga, żeby ktoś inny miał szansę :)

      Hehe, miło :) jeszcze mi trochę brakuje ;D

      Kukardka, xoxo

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację słoneczko <3

    Postaram się wszystko dodać na dniach. :)
    Na razie mam dużo roboty - wiesz o co chodzi :)
    Dziękuję jeszcze raz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko Duża ;* Tylko mi tam nie wymiękaj - poradzisz sobie!! ;*

      Kukardka, xoxo

      Usuń
  4. co do moich kolczyków :D to chciałam sobie zrobić w wardze ale mi mama nie pozwoliła -.- wiec zrobiłam w chrząstce i jeszcze jeden na płatku ucha :D chciałabym mieć też tunel no ale cóż... nie mogę x.x mam przynajmniej sztuczne :D

    kiedyś zrobię sobie w wardze ;> i do tego tatuaż ;> :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wardze to jeszcze kilka lat sobie dam, bo jak dla mnie to już trochę poważniejsza decyzja, mimo że dziurka może zarosnąć. Bo wiesz, ja mam tendencję do "chcę to teraz, ale za dwa miesiące mi się znudzi". ;D
      uhuhu też bym chciała w chrząstce, ale moja kochana mamusia by chyba zawału dostała ;D
      Tunelu też nie mogę, zważając na to jak moja mama zareagowała na rozpychacze mojego brata, ale na razie rozpycham taśmą PTFE, więc nie widać, a rodziców przestawię przed faktem dokonanym. xdd

      uhuhu w wardze *.* tatuaż tez bym chciała, ale po 18 <3

      Kukardka, xoxo

      Usuń
  5. Wow tyle nominacji, no nieźle i teraz już nie jesteś taka ,, z mała ilością obserwujących''

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym nominować cię do Liebsten Award :D
    Więcej informacji tutaj -->http://opowiadaniawerka.blogspot.com/2013/12/liebsten-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą szczerą opinię.
Kukardka, xoxo